Scroll to top

Кои са новите маркетинг тенденции в Инстаграм?

Следването на актуалните маркетинг тенденции в Инстаграм е задължително изискване за постигане на развитие в социалната мрежа. Защо ти е необходимо? Инстаграм достигна над 1 млрд. активни потребители. Това създава възможност при правилна реклмна стратегия брандовете да популяризират мащабно своите стоки и услуги, с което да си осигурят повече продажби. За да имаш успешна стратегия, тя трябва да отговаря задължително на актуалните маркетинг тенденции в Инстаграм. Ние от InstaStar ти представяме най-важните от тях:

Актуалните маркетинг тендиции в Инстаграм

1. Микро инфлуенсъри – най-успешната сред всички маркетинг тенденции в Инстаграм

Може би това ще те изненада, но микро инфлуенсърите са най-успешната сред новите маркетинг тенденции в Инстаграм. За всеки е ясно, че големите инфлуенсъри доминират в Инстаграм. Въпреки това скандалите около закупените от тях фалшиви последователи поставят под въпрос реалността на тяхното влияние в Инстаграм. Като резултат брандовете все по-често се обръщат за реклама вместо към големите инфлуенсъри – към микро инфлуенсъри. Микро инфлуенсърите са потребители в Инстаграм, които имат между 10 и 20 хиляди реални последователи. Най-голямото им предимство е, че те имат много висока ангажираност в профила си в Инстаграм и генерират голямо влияние над своята аудитория. Това подтикна най-успешните брандове да сменят използваните от тях маркетинг тенденции в Инстаграм, като се доверят на реклама именно чрез микро инфлуенсъри.

2. Новите маркетинг тенденции в Инстаграм се създават чрез Story

Като говорим за маркетинг тенденции в Инстаграм няма как да пропуснам така популярните Story-та. Днес по-голямата част от потребителите на социалната мрежа предпочитат да ангажират своето внимание в преглеждане на Story пред разглеждането на новите публикации в Инстаграм. От това се възползват все повече брандове, които концентрират своята реклама именно към Story-тата. Социалната мрежа от своя страна подпомога брандовете в тези нови маркетинг тенденции в Инстаграм. Социалната мрежа позволява на трети страни да създават брандирани стикери, които могат да бъдат прикрепени към потребителските Story-та. Тази тактика е използвана най-ефективно от Aperol, за да популяризира най-известната си напитка Aperol Spritz. Брандът създаде свои стикери за Instagram Story, които биват широки използвани особено през летните месеци.

Маркетинг тенденции в Инстаграм
Маркетинг тенденции в Инстаграм – новите стикери

3. Актуалните маркетинг тенденции в Инстаграм, насочени към директни продажби

Съпоставен с  други платформи като Facebook и Twitter визията на Инстаграм е значително по-подходяща за онлайн пазаруване. Ето защо една от най-актуалните маркетинг тенденции в Инстаграм е насочена към подобряването на директните продажби. Във всеки повече Story-та бива представен продукт или услуга, като е включена покана за действие „Плъзнете нагоре“ или “Swipe Up”. Чрез нея потребителят се пренасочва директно към продукта, който се продава в съответния онлайн магазин. В САЩ обаче Инстаграм е една крачка напред, прилагайки Checkout за много марки. Той позволява на потребителите да купуват продукти директно чрез приложението, вместо да бъдат пренасочвани към уебсайта на бранда. Тази функция опростява процеса на продажбите за потребителите, тъй като привлича по-импулсивните купувачи. Очаква се скоро функцията да бъде въведена и в Европа. А ти какво мислиш? Би ли я използвал за своя бранд?

Микро инфлуенсъри – най-успешната сред всички маркетинг тенденции в Инстаграм
Новите маркетинг тенденции в Инстаграм се създават чрез Story
Актуалните маркетинг тенденции в Инстаграм, насочени към директни продажби

Post a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *